Menu

Dajte o sebe vedieť

0 Comment

Vlastníte firmu so stavebným materiálom, distribuujete oblečenia, alebo ste si otvorili donáškovú službu? V každom z týchto a aj ďalších prípadov, o sebe potrebujete dať vedieť. Teraz je vám asi jasné, že hovoríme o reklame. Aby ste však iba nevyhodili peniaze von oknom, musíte siahnuť po takej, ktorá osloví to správne a najmä široké publikum.poznámkový blok.jpg

Jednou z možností ako dať o sebe vedieť sú https://www.seolight.sk/revolucne-pr-clanky/. Takáto forma propagácie má mnoho výhod. Jednou z nich je najmä to, že nepôsobí násilne. Reklamy, ktoré sa objavujú pred videom, alebo na rohoch rôznych webov, dnes už mnoho ľudí ani nevníma. Vieme, že každý chce zarobiť, no na druhej strane sme sa takéto reklamy naučili úspešne ignorovať. PR články, si však ľudia prečítajú z dôvodu zaujímavého obsahu. Funguje to veľmi jednoducho. Ak napríklad predávate dámsku spodnú bielizeň, je veľmi pravdepodobné, že ju budú nakupovať ženy, ktoré sa zaujímajú o módne trendy. Keďže PR článok pre vašu firmu, bude okrem samotnej reklamy a presmerovania na váš web, obsahovať aj zaujímavé informácie, osloví viacero ľudí. Môže byť napríklad o tom, aká spodná bielizeň práve letí v Spojených štátoch, alebo o tom, aké strihy podprseniek musíte mať. Ľudia budú takýto článok zdieľať na sociálnych sieťach, alebo posielať kamarátkam. No a vy máte vyhrané, pretože niekde v ňom, bude nenápadne upozornené na to, že kvalitnú spodnú bielizeň, môžu zákazníčky nakúpiť práve u vás.engine.jpg

Ak si hovoríte, že takýto článok nie je problém napísať, máte pravdu, avšak nie úplne. Aby táto forma reklamy naozaj fungovala, je potrebná aj SEO optimalizácia. V ľudskej reči to znamená, že ak niekto zadá isté výrazy do internetového vyhľadávača, ten mu vyhodí práve tento článok ako medzi prvými. Taktiež je nutné, aby boli uverejnené na správnych miestach, teda na weboch, ktoré sú zamerané na istú cieľovú skupinu a okrem PR článkov obsahujú aj iný- nekomerčný- dostatočne zaujímavý obsah. Preto je lepšie, ak takúto prácu necháte na profesionálov.