Menu

Facebook zdvojnásobí výdavky na reklamy aby zvýšili reputácie uprostred cenzúry, antitrustové záujmy

0 Comment

Antonio Lucio, marketingový šéf Facebooku, povedal, že by mohlo viac ako zdvojnásobniť výdavky na reklamy v oblasti sociálnych médií a zahrnúť viac reklamných agentúr, ktoré by inzerovali na WhatsApp a Instagram. Spoločnosť údajne minuli  382 miliónov dolárov na reklamy v minulom roku, čo je až 50 miliónov dolárov od roku 2017.
Lucio povedal, že  povesť organizácie stratila zmysel uprostred obáv z volebných zásahov a „fake news“ na platformách, ako aj rozsiahlej kritiky jej súkromia a správy údajov.

fcb.jpg

„Niet pochýb o tom, že sme urobili chyby, a my sme v procese, ktorý ich rieši jeden po druhom, ale tento príbeh musíme povedať svetu na strane dôvery, ako aj na strane hodnôt,“ povedal Lucio.
Federálna obchodná komisia (FTS)začala viac ako rok pred vyšetrovaním vyšetrovania praktík súkromia v oblasti sociálnych médií, po tom, čo milióny používateľov stratili svoje osobné údaje ktorá zistila spoločnosť Cambridge Analytica.
Reklamná kampaň v spoločnosti vzniká v exkluzívnej správe od The Guardian, ktorá odhalila, že Facebook sleduje aktivitu svojich používateľov v režime offline, aby zistili, či by mal byť používateľov považovaný na „agenta nenávisti“.
Lucio, ktorý sa pripojil k Facebooku v roku 2018, povedal, že bude tiež vyžadovať, aby jeho agentúry zamestnávali rôzne tímy vrátane viacerých žien, menšín a ľudí s rôznou sexuálnou orientáciou. Lucio tiež prijal podobné požiadavky na rozmanitosť u svojho predchádzajúceho zamestnávala HP Inc., kde požadoval, aby reklamné firmy pridali viac žien a menšín.

facebook.jpg

Antonio tlieskal na rôznorodosť svojho vlastného tímu a povedal, že firma pokračuje v práci, aby sa stal menej bielym, mužským a má byť viac rôznorodejší.
Antonio uviedol, že podiel žien vo firme sa od roku 2014 zvýšilo o 5 percent, zatiaľ čo čierni zamestnanci sa zdvojnásobnili z dvoch na štyri percentá a zamestnanci Hispáncov sa zvýšili zo štyroch percent na päť percent.
„Potrebujeme, aby bol klient rôznorodý, aby agentúry boli rozmanité a výrobné domy boli rôznorodé, aby dodávali produkt, ktorý skutočne rezonuje so spotrebiteľom,“ povedal pán Lucio.