Menu

Outdoorové aktivity na zvýšenie fyzickej sily

0 Comment


Prechádzky po lese
Prechádzka je skvelý spôsob, ako začať budovať fyzickú silu, pretože vám umožňuje robiť veci vlastným tempom. Okrem toho si môžete vybrať svoju cestu, nosiť svoje topánky a byť na vašej ceste. Vaša srdcová frekvencia potrebuje zvýšiť. Ak vám pri chôdzi robí spoločnosť kamarátka , skvelé, v opačnom prípade stačí počúvať cez slúchadlá vašu obľúbenú muziku a zdravý relax v prírode môže začať! Snažte sa, aby ste rázne chodili aspoň jednu hodinu.

běh

Beh
Jeden z najlepších spôsobov, ako zlepšiť fyzickú kondíciu a vybudovať silu vo vašom tele (a nie len pre nohy) je pravidelný beh. Behanie vám pomáha stratiť kalórie a zostať fit počas niekoľkých týždňov, kedy sa stane vašim pravidelným koníčkom. Vzhľadom k tomu, budete spaľovať kalórie rýchlejšie ako chôdza, čas, ktorý potrebujete na beh sa oproti chôdzi znižuje. Môžete začať pomaly s joggingom.
Plávanie
Skvelý spôsob, ako zostať v lete v pohode, je plávanie, ktoré je jednoduché a pomáha vašim svalom a kĺbom. Tiež, väčšina ľudí môže plávanie vykonávať dlhšie vo vode, než chôdzu na zemi. Môžete plávať spôsobom, ktorý nakoniec dosiahne hodinu bez príliš dlhej prestávky, a potom preskúmať niekoľko vodných hier alebo vodný aerobik, ak máte tú možnosť.

plavání

Jazda na bicykli
Bicyklovanie je zábavný spôsob, ako preskúmať svoje mesto a zároveň sa dostať fit! Môžete si vybrať nový chodník každý deň alebo preskúmať nepoznané cestičky každý víkend v primeranom čase. Je to cvičenie s nízkym vplyvom na telo, ktoré nezaťažuje vaše kĺby ani svaly.
Športovanie
Hovoríme o hraní a športovaní s priateľmi, kedy súčasne máte zábavu a v skutočnosti  nezažívate hardcore tréning. Bedminton, frisbee, volejbal, futbal, vyberte si. Možností je ozaj množstvo. Pokiaľ máte radosť z hry a máte priateľov, ktorí sú rovnako motivovaní v športovaní ako vy, máte vyhrané!